Elisa Yritysasiakkaat – Suomen Paras Myyntiorganisaatio 2014
Pitkäjänteinen panostus myyntiin ja myynnin osaamiseen kannattaa. Tämä paljastui viidettä kertaa järjestetyssä Suomen Paras Myyntiorganisaatio -kilpailussa, jonka tavoite on edistää myyntikulttuuria sekä lisätä myyntityön arvostusta Suomessa. Suomen Paras Myyntiorganisaatio 2014 -tittelin voitti Elisan yritysmyynti.
Anna-Mari Ylihurula Elisalta kertoo, että myynnin tuloksellisuus on osaamisen lisäksi nykypäivänä hyvin voimakkaasti riippuvaista taustaorgagnisaation tarjoamasta reaaliaikaisesta tuesta ja tiedosta. Elisa on kehittänyt myyntiään systemaattisesti ja työn tulokset ovat havaittavissa laajasti. Osaamisen kehittämisen konseptit ovat monipuolisia ja panostus kouluttamiseen on merkittävä. ”Myyntityö perustuu yhteiseen toimintamalliin, ja Elisan johto osallistuu aktiivisesti niin myynnin sparraukseen kuin asiakastyöhön. Tämä konkretisoituu tyytyväisinä asiakkaina, ja hyvä henki näkyy myös lähiesimiesten ja myyjien välisessä yhteistyössä”, toteaa voittajavalinnan suorittanut Laatukeskuksen Myynti & Markkinointi Forum -jaoksen ohjausryhmän puheenjohtaja Tarmo Kekki.
”Olemme kiitollisia saamastamme tunnustuksesta, varsinkin kun ilmianto kilpailuun on tullut suoraan asiakkailtamme. Suuri kiitos kuuluukin juuri heille, asiakkaille, jotka ovat omalla toiminnallaan haastaneet meitä ja siten kehittäneet meistä entistä parempia. Tunnustuksen myötä olemme entistäkin sitoutuneempia jatkuvaan parantamiseen, asiakkaidemme hyväksi ja yhdessä heidän kanssaan”, jatkaa Ylihurula.
”Elisan yritysmyynnin tapa lähestyä asiakkaita erottuu kilpailijoistaan: ”he ovat myyntityössään aktiivisia ja tarjoavat uusia ratkaisuja proaktiivisesti, olemme hyvin tyytyväisiä” kommentoivat palautteessaan Elisan yritysasiakkaat.
”Tarjoamme omille asiakkaillemme monenlaisia digitaalisia työkaluja tiedon välittämiseen, nopeaan kommunikointiin ja asiakasvuorovaikutuksen hallintaan, uudella ja fiksulla tavalla. Meille on tärkeää ja myös luonnollista, että elämme oman mantramme mukaisesti Elisassa. Myyjämme voivat esimerkiksi kutsua asiantuntijan mukaan asiakastapaamiseen videoyhteyden välityksellä, mikä nopeuttaa asiakkaan ratkaisun rakentamista ja parantaa asiantuntemuksen leviämistä organisaatiomme sisällä”, Ylihurula kuvailee.
Lisätietoja: Tarmo Kekki, Email tarmo.kekki@suomenparasmyyntiorganisaatio.fi, Puhelin +358 40 728 4720