Myynnin osaamisen kehittäminen on osa myynnin tuloksellisuutta. Kansainvälisesti on arvioitu, että myynnin henkilöstöstä 25%:n osaaminen ei vastaa roolille asetettuja odotuksia. Samaan aikaan asiakkaat kokevat, että myyntityön laatu ei useinkaan ole riittävä. Myyntityön aktivisuus ei ole huipussaan, asiakasta ei kuunnella ja eikä myyntityö ole näkemyksellistä. Kun asiakkaan ostoprosessi muuttuu ja asiakas tietää yhä enemmän, on osaamisen kehittäminen entistä ajankohtaisempaa. Myynti on koko organisaation tehtävä ja osaamista tulee kehittää laajasti. Koulutuksessa ei useinkaan ole kyse taktisten myyntitaitojen kehittämisestä ja niinpä koulutukset suunnitellaan tapauskohtaisesti yrityksen tarpeisiin.
Kannettu vesi ei kaivossa pysy!
[contact-form-7 id=”323″ title=”Osta tuote”]