Myynnin benchmark analysoi kattavasti myynnin nykytilan ja rakentaa pohjan muutoksen toteuttamiselle ja johtamiselle. Myynti ja markkinointi analysoidaan sen keskeisiltä osa-alueilta kuten myyntistrategia, myynnin johtaminen, organisoituminen, osaaminen, myyntiprosessi, myynnin työkalut ja apuvälineet, tulokset, palkitseminen ja fiilis. Analyysi perustuu Sales X-Ray meneltelmään, jota on kehitetty 6 vuoden ajan. Benchmark toteutetaan verkkokyselynä ja kyselyä täydentävin haastatteluin. Analyysi voi olla hyvinkin nopea ja sen sisältöä voidaan räätälöidä kulloisenkin tarpeen mukaan. Benchmark voidaan toteuttaa suomeksi tai englanniksi. Benchmarkkauksen lopputuloksena yritys saa kattavan analyysin myynnin ja markkinoinnin kehittämisen mahdollisuuksia verratuna parhaisiin käytäntöihin. Tulokset koostetaan 3 tunnin mittaisessa johdon työkokouksessa ja asiakas saa aina itselleen raportin.
Soita ja kysy lisää!
[contact-form-7 id=”323″ title=”Osta tuote”]