Suomen paras myyntiorganisaatio -kilpailun osallistumisaikaa on jatkettu 12.3. asti
Haluamme kerätä yhä tietoa suomalaisten myyntiorganisaatioiden tilasta ja toivomme lisää osallistujia – mitä enemmän yrityksiä osallistuu kilpailuun, sitä laadukkaamman finalistien arvioinnin ja ladattavan raportin voimme toteuttaa. Osallistumalla kilpailuun voit arvioida ja kehittää yrityksenne toimintaa, ja voittajalle kilpailu tarjoaa näkyvyyttä sekä tittelin Suomen parhaana myyntiorganisaationa.
Suomen Paras Myyntiorganisaatio on vuodesta 2010 järjestetty kilpailu parhaan myyntiorganisaation tittelistä. Haluamme lisätä tietoisuutta myyntiosaamisen ja -kulttuurin tärkeydestä sekä auttaa suomalaisia yrityksiä kehittämään myyntiään.
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu on vastannut kilpailun järjestämisestä vuodesta 2018, jolloin aloimme kehittämään kilpailua tieteellisemmäksi. Arviointi pohjautuu kansainväliseen tutkimukseen myyntityöstä ja myynnin johtamisesta. Kilpailun voittaja valitaan huolellisessa, kolmivaiheisessa arviointiprosessissa, jossa arvioidaan yritysten myyntistrategiaa, myynnin johtamista, myyntityötä, asiakasosaamista sekä myynnin prosesseja ja työkaluja.
Ensimmäinen vaihe toteutetaan verkkokyselynä, jonka jälkeen finalistit etenevät haastatteluihin. Kyselylomakkeella, jonka täyttämiseen menee vain noin 20 minuuttia, arvioidaan monipuolisesti ja kattavasti yrityksen menestyksen kannalta keskeisiä osa-alueita. Kaikki vastaukset käsitellään luottamuksellisesti ja vain kilpailun voittajaorganisaatio julkaistaan.
Kisaan voi osallistua yrityksen koosta ja toimialasta riippumatta.
Aikaisemmat voittajaorganisaatiot edustavat erinomaisesti suomalaisen myyntiosaamisen monipuolisuutta ja tärkeyttä erilaisilla toimialoilla. Voittoa ovat juhlineet Silta Oy (2020), LämpöYkkönen Oy (2019), Lindström (2018), Vainu (2017), Suomen asiakastieto (2016), 3 Step IT (2015), Elisa Yritysasiakkaat (2014), Canon (2013), SKF (2012), DHL Express (2011) ja Martela Suomi (2010).
Myös vinkkausmahdollisuutta jatketaan 12.3. asti
Lähetä meille vinkki myyntiorganisaatiosta, joka on tarjonnut sinulle ensiluokkaisen asiakaskokemuksen. Kilpailun tuomaristo on yhteydessä vinkattuihin myyntiorganisaatioihin ja vinkkejä käytetään tukena parhaan myyntiorganisaation valinnassa. Halutessasi voit osallistua arvontaan, jossa voit voittaa valintasi mukaan joko kirjapalkinnon tai lahjakortin. Arvomme vastaajien kesken 10 palkintoa.